20 Aralık 2007 Perşembe

Cadillac Escalade Hybrid

Cadillac Escalade Hybrid
Cadillac Escalade Hybrid: Cadıllac, geniş lüks suva Escalade Hybrid aşmak melezi, dünyanın ilk fuel-savıng melez uygulananın dünya galasını duyurdu. Yenilikçi, fuel-savıng 2-mode melez sistemi ile güçlendirilmiş Escalade Hybrid aş melez teslim et. 50-percent düzelmeden çok Yakıt ekonomiside Şehir sürmeside bütün sırasında teslim et aynı ayıran biçim, segment-leadıng özellik taşı ve tam boyut yetenek o sahip ol yap o Escalade Hybrid aşmak bir ikon. Cadillac Escalade Hybrid "escalade Satışlardan toplanan gelir miktarı ve biçim lideri Geniş lüks suvs arasında Fuel-savıngın cazibeliliğini ekle. Teknik olarak melez sistemi ileri git.", jım taylor, cadıllac genel müdürünü söyledi. "the varış in Escalade Hybrid aş melez araç. tüketici şimdi kullanım daha az fosil yakıt al. Dışarı vermeleri azalt. Hareketsiz, tam boyut lüks suvun faydalarından zevk alır." Cadillac Escalade Hybrid.

Melez, 2008nin yazıdada bize devam eder ve, Escalade Hybrid aşın teknoloji önderliğisinin en yeni örneğidir. Melezin potansiyel satılığı Avrupada ol şu anki ol değerlendir. beklenilen karar ile. Altı months içinde
"no Diğer üretici, rahatça eş zamanlı iken kamığ koltukdan sekiz lükse taşıyan veya traılerıng birçok kargoya meleze, taylor söylenmişe "ye sunar. "and Hiçbir melez, Escalade Hybrid aşmak ile eşanlamlı olan dramatik bulunmayı teslim etmez. " Cadillac Escalade Hybrid.

Escalade Hybrid aş melez ol mevcut. 2wd ve 4wd konfigürasyonlarda o teslim et e 6, 000 ingiliz parası ( 2, 722 kilogram ) in elverişli yedekte çekme kapasite de 2wd model ve 5, 700 ingiliz parası de 4wd model. Escalade Hybrid aşın standart konfor ve uygunluk özelliklerisinin hepsi, dahil ol. Bu, ekranda 2-mode melez sisteminin performans okumalarını gösteren eıght-ınch, dokunma duyarlı ekran gemi seferi sistemini içerir. Cadillac Escalade Hybrid.

Geniş lüks suv sınıfıda melez uzantılar cadıllacın önderliğini Escalade Hybrid aş. Escalade Hybrid aş satışlardan toplanan gelir miktarı sahip ol yetiştir.

Satışlardan toplanan gelir miktarı değişmeğin karşısında. eğilim göster. Rekabeti arttır. Gerçekte, year-ago satışlardan toplanan gelir miktarısının üstünde eylül arttırılmış 22 yüzdeyi satışlardan toplanan gelir miktarıyı Escalade Hybrid aş. Diğer modeller Escalade Hybrid aşmak sırasıda içer o extended-length Escalade Hybrid aş esv. Çok yönlü, ext luxury-utılıty kamyonunu Escalade Hybrid. Melez model, mevcutdur. Standart ile Vücut biçimini Escalade Hybrid aş. Cadillac Escalade Hybrid.

Patentli 2-mode melez teknoloji

Escalade Hybrid aşmağın 2-mode melez sistemisi, gerçek lüks suvun yeteneklerini teslim etmek iken hem şehir hem de anayol müstesna yakıt ekonomisiye geri dönmek için ona izin verir. Şehir sürmesi, buda ileri git melez güç sistemi sağla Escalade Hybrid aş. e suya indir ve sür düşük hız. Yalnız elektrikde Ek güç, istenen olduğunda, sistem, yumuşakça batarya ve gaz motorudan çıktıyı karıştırır. Cadillac Escalade Hybrid.

Gmin patentli 2-mode melez sistemisi, gelişmiş elektrik kuvvetiyle değişken iletim ( evtden ) ve 300-volt nıckel-metal hidrit enerji bellek sistemi ( essden )den oluşur. Bu sistemler, standart 6 ile birlikte çalışırlar. Aktif yakıt yönetimi ( afm ) ve teknoloji ( lıvc ) kapayan late-ıntake vanası ile 0l v-8 tam bilgi dört benzin motorusu Daha az güç, anayol deniz gezisisi sırasında gibi, ihtiyaç duyulduğunda afm, silindirlerinin yarımını kapatılan seamlesslye v-8 motoru sağlar. Bu yeni melez sistemi, sadece yalnız elektrikde düşük hızları sürmek için Escalade Hybrid aşmak melezi sağlamaz, aynı zamanda 6ye izin verir. Daha uzun perıods için daha çok ekonomik four-cylınder moduda işletmek için 0l v-8 motoru.

o anahtar e Escalade Hybrid aş in 2-mode melez sistemi ol o o elektrik kuvveti ileri sürmeğe alışkın o taşıt aracı ol üret yoluyla o melez sistemi kendisi. Frenler, uygulanıldığında veya taşıt aracı, kabotajdır, melez sistemi içinde elektrik motorular, 300-volt bataryada stored olan elektriği yaratırlar. Bu stored enerjisi, taşıt aracıya harekete alışkın olur ve yeniden doğma frenleme dönüşümü, yenilenmişdir. Cadillac Escalade Hybrid.

2-mode melez sistemi, dikişsizi sağlar, güvenilir, etkin paketde talepi açar. Gerçekte elektrik motoru, sıngle-mode melez sistemileride onun yarım boyutudan daha azdırlar. Bu teknoloji, geliştirildi ve, hala düzinelerce büyük north-amerıcan şehirleride bugün caddelerde melez geçiş otobüslerinin donanmalarıda kullanılır. Tam boyut suvsda kullanım için scaled-down, 2-mode sistem, yeteneğin yüksek derecesi ile geniş taşıt aracılarda - çok ihtiyaç duyulduğu yer yakıt artırımı teslim eder. Çevrede petrol, geliştirici yakıt ekonomisi, indirme dışarı vermeler ve küçültmede indirme bağlılıkda arabanın etkisi ortalanılan gmin enerji farklılık çabalarısının çekirdek parçasıdır.
Cadıllacın düzgün ve sessiz güçü

Melez modele akustik ayrıntılar özeli, başlangıcıdan beri Escalade Hybrid aşmak ayar damgasısı olan üstün lüksü teslim etdiğini garanti eder. Ayrıntılar, içerir.
Yeni egzos sistemi ve rezonatör, özellikle 6 için ayarlarlar. 0l lıvc motorunun aktif yakıt yönetim çalışmasısı Rahat iç akustik ilmiyi garanti eder ve hoş egzos, hem v-4 hem de v-8 çalışması sırasında dikkat eder.

Elektrik kuvvetiyle, sürdü, 300-volt havalandırma kompresör, titreşimi azaltır ve, benzin motoru kapatıldığında dahi serin yolcu kompartımanıya hvac sistemine izin verir. Standart trı-zone iklim sistemini içerir.

Elektrik kuvvetiyle, sürdü, 42-volt varıable-assıst hidrolik direksiyonu, titreşimi azaltır ve, 0ye kadar sağlar. Belt-drıven hidrolik sistemleride indirme parazit kayıplar yaygını yoluyla 5-mpg yakıt ekonomisi düzelmesi.

Enerji bellek sistem soğutma sistemisinin iç havalandırıcısı, ayarlanılır. Sessiz olmak için de düşük taşıt aracı hızlan,. de o havalandırıcı daha çok kolayca ol duy yoluyla o occupants.

Estetiği Escalade Hybrid aş. Cadillac Escalade Hybrid
Escalade Hybrid aşmak melezi, o önde gelen geniş lüks suv ve cadıllacın bütün ürün canlanmasısının lideri yapan kaliteleri tutar. Hemen tanımlanabilirdir. a cadıllac ve birleştir stil verme sıraya gir. Sınır işareti onaltı kavram taşıt aracısıdan Ayrıntılı imza ızgarası, ön çamurluğu kapsayarak, krom aksanlarının limanlar ve katmanları havalandırma yapar.

Ödül planı Escalade Hybrid aşmağın sıcak ve davetkar iç özellikleri İki renk, siyah ve kaşmirde mevcutdur. standart özellik içer a ayıran kontrol tablosu ; Beyaz iğneler ve mavi ışık ile ölçekler, sürekli yakmak ile, whıte-led backlıghtınga kakma işlerler. nüans leather-covered oturt ; leather-covered kapı kesme ve merkez konsol ; Ve power-assısted, bu açığı lıftgateyi büyütür ve, düğmenin teması ile kapatır.


Audi Q7

Audi Q7 - Quattro®'nun Yaratıcısından



Audi, 25 yıldır otomobillerimiz için quattro üretti. Şimdi de quattro için bir otomobil; yeni Audi Q7’yi ürettik. quattro çekiş aksamının kaba gücünü incelten bu 7 koltuklu araç, hiçbir yol koşulunda yabancılık çekmeyen gerçekten performanslı bir spor araç. Hatta yol olmadığında bile.

25 yıllık sürekli dört tekerden çekiş yeniliği geçmişiyle Audi’nin ilk SUV aracının rakiplerini bu kadar şaşırtması sürpriz olmadı. Gelişmiş benzinli ve dizel motor teknolojisi verimli bir şekilde ileri doğru hareket sağlarken, Audi Q7’nin uyarlamalı havalı süspansiyonu ve Elektronik Stabilite Programı (ESP) arazi kullanımında performansın doruk noktasını sağlar.

Uyarlamalı havalı süspansiyon
: Lüks bir SUV aracın kullanımı duyarlı ama aynı zamanda yumuşak olmalıdır. Ayarlanabilir süspansiyon modları, dünyada ilk olarak Audi’de, yolda ve arazide sürüş sırasında istenen üstün seyir kalitesini ve ani tepki verme kabiliyetini sağlar.




quattro® dört tekerden çekiş sistemi: quattro Audi’nin yenilikçi teknolojisinin çekirdeğini oluşturur. İster yolda, ister arazide olsun quattro, keyifli bir sürüş için gerektiğinde gücü simetrik olarak dağıtır.



DTM

DTM
Deutsche Tourenwagen Masters yani Alman Binek Otomobilleri Şampiyonası. Nascar gibi DTM'de son yıllarda Almanya dışında da yarışlar düzenleyerek uluslararası bir hal almaya başlamıştır. F1'in meşur pilotlarından Heinz Harald Frentzen ve DTM'e geçen Mika Hakkinen'de burada yarışmaktadır.

DTM kurallarından özetler

Otomobiller: Bir DTM otomobili, özel olarak motor sporları için tasarlanmış, büyük adetlerde üretilen dört kapılı bir otomobilin siluetine sahip, çelik bir uzay kafesinin etrafında yapılmış tavizsiz bir Touring otomobilidir. Şasi kompozit malzemelerden yapılmış; çelik sac tavan üretim bandından alınmıştır. Sürücü karbon elyafından yapılmış bir güvenlik hücresinin içinde oturur. Arka tekerleklerden çekiş öngörülmüştür, ABS veya çekiş kontrolü gibi elektronik sürücü yardımcıları yasaktır. Sürücü, yarış giysileri ve kask dahil olmak üzere bir DTM aracının asgari ağırlığı 1050 kg’dır. Şanzıman, şaft, motor elektroniği ve karbon elyafından yapılmış fren diskleri ortak standart öğelerdir/parçalardır...Aerodinamik konfigürasyon sezon boyunca değiştirilemez.

Motorlar: Azami 4 litre motor hacmine sahip ve turboşarjlı olmayan V8 motorlara izin verilir. Motor hava emiş kısıtlayıcıları ile güç 500 HP’nin altında olarak sınırlandırılmıştır. İki otomobilden oluşan bir takım bir sezonda ancak üç motor kullanabilir. Kullanılan yakıt standarttır (kurşunsuz süper).

Lastikler: Lastikler sadece Dunlop tarafından sağlanmaktadır. Sadece bir tip dişsiz lastik mevcuttur. Her bir yarışta otomobil başına azami 40 dişsiz lastik kullanılabilir. Yağmur lastiği sayısı serbesttir.

Sınıflandırmalar: DTM’de sürücüler, takımlar ve üreticiler sınıflandırması vardır.

Puanlar: Yarışı birincilikten sekizinciliğe kadar tamamlayan otomobillere 10-8-6-5-4-3-2-1 puan verilir. Hiçbir puan düşürülemez.

Pratik: Cuma günü kısa bir tur ve 90 dakikalık iki test, cumartesi sabahı 60 dakika serbest pratik, pazar sabahı 30 dakika ısınma.

Sıralama: Cumartesi öğleden sonra 25 dakika çalışmadan sonra en hızlı 10 sürücünün tek turla en iyi 10 konum için sıralama sonuçlarının tersi sırada sıralanması (“Süper Pole”).

Yarış formatı: Hareketsiz durumdan başlayarak (Saat 14.00’te) iki zorunlu pit stop (yakıt ikmali ve lastik değişimi) ile yaklaşık 160 kilometre. Pit stop sırasında mekanik sayısı serbesttir, kural olarak bir pit stop sırasında 13 mekanik çalışır.

Testler: Test günü sayısı DTM’de katı bir şekilde kısıtlanmıştır.

Cisitalia 202

Cisitalia 202
Egzotik Güzel
Egzotik ve nadir bir İtalyan arabası olan Cisitalia 202’nin 1950’lerden beri New York Modern Sanatlar Müzesi’nde sergileniyor olması, tarihteki önemini anlatmaya yeter sanırız.

İtalyan profesyonel futbol oyuncusu Piero Dusio 2. Dünya Savaşı sonrasında kendi spor arabasını yapmak istedi. Meraklı olduğu motor sporlarında da kullanabileceği, iki kişilik, yüksek performansı bir araba için,Pininfarina’ya verdiği briefte şunlar yazıyordu : “Buick’in kadar geniş, bir yarış arabası kadar alçak bir Rolls Royce kadar konforlu ve sizin coupe arabalarınız kadar hafif.”

Pininfarina, Cisitalia modelinin tasarım çalışmalarını Maseratti AG şasisi üzerine geliştirdi. Lancia Aurellia da bu şasinin devamcısı oldu. Motor kapağı farlarında bağlı olduğu çamurluklardan daha aşağı konumlandırılmıştı ve bu arabaya yüksek aerodinamik özellikler kazandırıyordu.

1100 cc’lik motorla 100 mph’lik sürat bugünün verileriyle karşılaştırıldığında hala etkileyici. Yarışlarda kolay yem olarak görülen güçlü Cisitalia, Mille Miglia yarışlarında çok daha güçlü rakiplerinin arasında kürsüde 2.’lik ve 3.’lük bulunuyordu.

Dusio’nun finansal sponsorluğunda üretimi süren araba, 1960’larda yeni versiyonlarla devam etti. Ancak hiçbiri pahalı, lüx ve egzotik 202 kadar başarılı olamadı.

Üretim Yılı: 1947 – 1951
Motor Hacmi: 1089cc Fiat bazlı 4 silindirli demir bloklu alüminyum kafa.
Motor Gücü:60 bhp 5500rpm
Vites: 4 ileri marvel
Max Hız: 100 – 150mph (117 mph – Mille Mighiea Modeli)


Lexus LS 600h L

Lexus LS 600h L
Lexus LS 600h L: Dünyanın önce dolu melez v8 lüks kapalı otomobilisi 2006 new york uluslararası arabasıda bugün basın toplantısıda all-new 2008 ls 600h l melez lüks kapalı otomobilini açılan lexus, gösterir. İlkbahar 2007ye ulaşmak için planla. o all-wheel-drıve ls 600h l ol o dünya in ilk taşıt aracı. Dolu melez v8 powertraın özellik taşı mek için "the Ls 600h l, performans, biçim ve güvenliğin dış ulaşmalarını keşfetmek için geliştirildi, ", salkım arabacısını söyledi, lexus bölmesi, başkan yardımcısı ve genel müdürü gruplaştırır. "ıt Etkin ve bilinen olarak taşıt aracı ol. Düşkün ve gelişmişdir. a sonuçları çok kavram, tamamen geliştir ve tamamen gerçekleşen. o ol basitçe de a sınıf yoluyla kendisi. "
Lexus melez araba sürme

All-new lsin başlangıcı ile aynı zamana rastlama, lexus melez modellere rağmen global olarak kullanılan lexus melez sürücü adının girişidir. Ls 600h lde hybrıd-drıve sistemi, toyotadan faydalanır ve lexus mirası, geniş, hıgh-output elektrik motoruları ve yenice tasarlanmış geniş kapasite pil takımısı ile all-new fıve-lıter v8 benzin motorusunu birleştirmek için prıus, rx 400h ve gs 450h yoluyla kurdu. Bu ileri gitilmiş birleşme, çevresel verim oranı ve performansın eşsiz dengesi ile ls 600h li sağlayacak. döşeen o melez ile a tepe noktası. birleştir çıktı değerlendirme in. 430 beygir gücüden çok

Bu çok büyük güçü dağıtmak için, yeni tam mesai all-wheel-drıve sistemi, üstün taşıma kontrolu için kullanılır. o ls 600h l aynı zamanda sağla a yenice geliştir dual-stage elektronik olarak kontrol et. Sürekli değişken iletim Bu birleşme, etkili güç ve dikişsiz ivme ile sonuçlanır.

Lexus melez araba sürme sistemi, buldu. Ls 600h lde Şimdiye kadar geliştirilen otomobil endüstrisinin en ileri gas-electrıc melez sistemisisi ol. Güç ve performans eğer Çağdaş 12-cylınder motorlar ile eşit düzeyde iken hareketsiz teslim etme best-ın-v8-class yakıt al verim oranı. o.eŞİt veya daha iyi o birleştirilmiş yakıt ekonomisi değerlendirme in küçük v6 all-wheel sür mıd-sızed lüks sedans.

Ls melez, değerlendirme süper aşırı düşük dışarı verme taşıt aracısı ( sulev ) taşımağı beklenilir. a sulev değerlendirme araç o ls 600h l sahip ol yaklaşık olarak 70-percent temizleyici dışarı verme den o "cleanest" in onun rakip.
"ıt ol fuar. Söylemek için Seyahatte hiçbir şey yoktur. Jaw-droppıng motor performansının böyle daha önceki çelişkili birleşmesini teslim etmeğe yakın gelen çizim tahtasıda, verim oranı yakıt al. Dışarı vermeleri temizle. " arabacısı, söyledi.
Tabiatında var olan gürültü, titreşim ve sertlik ( nvhe )den dolayı düzelmeler, melez powertraın yoluyla sundu, ls 600h l, prestıge-luxury kapalı otomobil sınıfıda sessiz koşma için yeni standartı kurmak için tasarlanılır. Ls 600h lde kamara sessizliğinin derinlik ve yoğunluğu, yardımcı motorları ve anahtarların geniş yeniden ayarlamasını istediler. Lexus LS 600h L

"quıet-rıde" en rütbeli ile prestıge-luxury taşıt aracılarının satın alması için üstün biri beş sebepler, güncel ls mal sahiplerisi arasında özellikle, ls 600h l, sınıfıda well-sıtuated olduğunda ve lütfen titizlik isteyen luxury-car müşterisine denge sağla. Nvh düzeyleri, klasik arabalarda bulan yarım hakkındadırlar. Melez ls yapan in biri o en sessiz araba hiç. inşa et. En sessiz
Hıgh-output v8 ve dünyanın ilk eıght-speed otomatik şanzumanısı
Ls 460 ve ls 460 l, all-new ile güçlendirilmiş olacaklar, son derece 4 ileri giderler. Aşağı yukarı 380 beygir gücü ve dönme kuvvetinin 370 pound-feetini üreden 6-lıter v8 motoru World-fırst eıght-speed otomatik şanzumanını

v.birleştir:n.birlik, bu ls kapalı otomobilleri, 5den daha az zero-to-sıxty mil/saatıdan seyahat edecekler. Yakıt ekonomisiyi kurban etmek olmadan 5 seconds[mdash]all Performans, yeni ls kapalı otomobillerinin bu düzeyi ile hatta, ultra-low dışarı vermeler taşıt aracı ıı ( ulev ıı ) olduğu gibi low-20sde değerlendirme birleştirilmiş şehir her anayol mıleage almağı beklenil.
Gelişmiş aktif güvenlik teknolojileri

Melez modelin yolcu gemisisi ile aynı zamana rastlama, yenice gelişmişdir, hiç hiçbir şey gibi olmayan pre-collısıon sistemi ( apcs ) ileri gitdi, lexus yoluyla sunmadan önce. Apcsın bir elementi, taşıt aracının yoluda yayaları saptatdırmak için yeni system-desıgndır.

iki küçük fotograf makinesi hazır de o ön in o araba, le birlikte mıllımeter-wave radar ol hassas yeterli e sapta değil sadece geniş metal engel gibi araba bundan başka küçük metalik olmayan nesne, gibi insan.
Direksiyon milide üçüncü fotograf makinesi, hazır, sürücünün yüzünün yönünü takip ederler. Fotograf makinesi, görür. Sürücü, birkaç ikinci veya daha çok için önde doğrudan bakmıyor.. eğer bir engel ol sapta önde. sonra o uyar o sürücü önce ile a uyarı çan sesi ve a parlayan ışık. Araba, engele yakınlaşdığında, sistem, kendi kendine frenleri kibarca uygulamağa başlayabilir. Engelin etrafında manevra yapmakda sürücüye yardım etmek için, sistem, şiddet ve yönlendiren yanıtın çabukluğunu yönlendiren oran, amplyfykatörü yeniden programlar. Bunun hepsi, oluyor iken, sistem, otomatik olarak yukarı yolcu tutmalarını kolay takar ve, dolu kuvvet ile yanıtlamak için fren sistemiyi hazırlar, mümkün etkinin ummasıda sürücü yoluyla harekete geçirdiğinde. Lexus LS 600h L
Dinamik sürme
Lexusun tescilli next-generatıon taşıt aracı dinamik entegre yönetimisi ( vdımı ) ile bu tek aktif emniyet sistemiler ekipi sistem, bütün yeni lsde standart, hangi değişken gear-ratıo elektronik yönlendirme, elektronik taşıt aracı tutarlılık kontrolu ve elektronik fren yardımını birleştireni modeller.
yönlendiren değişken vites oranı ile donatılan pnömatik süspansiyon sistemi, ls 460 lde ls 600h l ve seçenekde standart olacak. Vgrs, dümen donanımı oranını en iyi şekilde kullanır. Taşıt aracıya göre hızlan. Heveslilik ve sürücü kontrolunu arttırdırmak için Vdım ile aynı zamanda vgrs ortaklar, ön tekerleğe küçük ayarlamalar yapan, yol şartlarılara meydan okumakda geliştirilmiş kontrol için açı verir.
Birlikte bu teknolojiler, tasarlanılan ıntellıgentlyi uydururlar, mantıklı tecrübeliden önce güven ve kontrolun düzeyini asla sağlamak için yardım eden taşıt aracıyı tasarlarlar.
Stil verme Yeni lsde başla. Yiğit ile Dili tasarla. Efsaneyi kır. Lüks kapalı otomobilleri, sakin olmalılar. olduğundan eksik göster. Son tasarım yön lexusun sonucu, l-fınesse sayar. Yeni ls taşıt aracıları, tamamen restyled araba sırasına taç giyme temasdırlar.. hangi şimdiden içer o gs ol ve es kapalı otomobil.
L-fınesse tasarım felsefesi, elementleri karşılaştırmanın dengesini yaratmakda köklerine sahip olur. Yeni ls, cesur bakışı, biçim ve personalıty[mdash]both canlı ve güçlü ile bu yönü kuşatır. ısıt. Davetkar ve çağdaş Yeni lexusun pulled-back başlığı, karakteristiği ile, görün, hassas ve low-to-the- yer duruşu, heykel yapdı ve aerodinamik karoser kenarları, ls, sersemletici, çağdaş paketde basitlik ve biçimi vurgularlar. Lexus LS 600h L
Ödül randevuları
Long-wheelbase, kuzey amerika, yenide modellediğinde yalnızca sun.
Ls 600h l, sadece performans, güvenlik ve teknolojik ilerlemelerin en yüksek düzeyine sunmayacak, aynı zamanda konfor, uygunluğun en yüksek düzeyi ve üç açıkça farklı ls modelsin genişliğini sağlayacak.
Melez ve ls 460 lin long-wheelbase modeli, arka yolcuları için yaklaşık olarak onun ile ek legroomun beş inçini getirir. Sabit arka konsolu ile hava arıtması, arka kapı güç güneşlikleri ve arka güç koltuk başlıklarısı, göz alıcı four-person oturacak yer konfigürasyon ile her ci four-zone ön ve arkayı içeren lüks uygunluklarının uzun listesi ile donatılabil. Fold-out, tablodu. Yaslanan doğru arka koltuk 45-degree Ayak dayayacak yer ve çok fonksiyonlu masaj ile
Teknoloji hoş yerlerleri Long-wheelbase modelide içer voıce-actıvated hard disk sür gemi seferi. Bluetooth[reg] teknolojisi ve xm gerçek zamanlı trafik sistemi, ilk ile Prestij lüksüde a arka koltuk dvd eğlence sistem ile 9-ınch düşme ekran ve o özellikle geliştir 19-speaker 450-watt not levınson[reg] referans çevir ses ses sistem.. hangi o yarat a yeni standart için otomotiv görün sistem. Ek olarak Lexus LS 600h L
Ls 600h l, gece vakti için yol göster fenerler ile teçhizatlanmış olmak için dünyanın ilk taşıt aracısı ve low-beam kullanımı olacak.
Ls, aynı zamanda factory-ınstalled seçeneği olarak xm uydu radyosuna sunmak için ilk lexus olacak. All-new ls kapalı otomobilleri, bütün gelişmiş parallel-park-assıst fonksiyonuna sunacaklar. Sürücü, basitçe düğmeyi iter. Park-assıst sistemi, arabayı park eder. Sadece biraz fren ile çalış. Sürücü yoluyla
Bütün ls-serıes taşıt aracıları, ls 600h lin akıllı ve çağrıştıran tasarımı gibi, çok güzel kararlaştırılmış kamaraya başar. ekstra lüks ve konfor sağla temas içer a ısınmış direksiyon. koltuk paketle de in biri dört ton in semı-anılıne deri eşle e in biri üç düzenleyen wood-graın keserek düzelt.
Ustalık
Konfor, uygunluk ve lüksün listesi iken, yeni ls-serıesde özellik taşı.
Taşıt aracılar, dikkate değerdirler, bu arabaların başka gerçekten tanımlayan bakış açısısı, muhteşem ustalıklarıdır. Taşıt aracıyı inşa etmek amacıyla "worldun en iyisiyi tekrar tanımla. " lexus başlat. Üretimi geliştirerek. işleme tabi tut genişce tanı. Endüstrinin en güzel olarak Lexus LS 600h L
Yeni ls 600h l Ls 460 ve ls 460 l olduğu gibi Belirli bir biçimde geliştirilen all-new inşa işleminin ürünü ol. Ls için çiz. Lexusun award-wınnıng taharası, japonya bitkiside Mühendislik uzmanlığıda bu fevkalade yatırım ile, uygun, bitiş, doğruluk ve arıtmanın fevkalade yeni düzeylerini başaran kapalı otomobil gel. Üretimin her element ve aşaması hayati olduğu lexus inanışı all-new ls kapalı otomobiller vitrini O bina arabalar,dirler. Sadece çokdan busıness[mdash]ıt Sanat formu ol.


Lexus IS-F

Lexus IS-F

Lexus IS-F: Is-f performans kapalı otomobili Yeni ıs-fin gelişmesinin çoğunu,
japonyada fujı otoyolu ve hıgashı-fujı teknik merkezde meydana geldiler. o ıs-f üzerinde kurulu ol o ispatlanmış arkadan çekişli lexus ol. Double-wıshbone ön ile donatıl. Multı-lınk, askıya almayı büyütür. Olduğu gibi, gerçekleştirilir, lexus mühendisleri, çok daha fazla all-new ıs-f v.talep et:n.talepirler. Sonuç, ayarlanmış 5 performansdır. Özellikle ile engıneered başı 0-lıter v8 motoru, doruk noktası, 350 ftden çoku ve 400-plus beygir gücüyü üreden iki aşamalı giriş sistemi yoluyla beslediler. -lbs in dönme kuvveti. All-new ıs-f, yüksek g-force sürmesi için hızlı performans ve silindir head-scavengıng yağ pompasısı için motor yağı ve transmıssıon-fluıd serin ile donatılır. Is-f motoru, çiftleşilir. Dünyanın ilk eıght-speedine Sport-shıft iletimini yönet. a yeni tork çeviricisi kilit altında tut kontrol ol geliştir. Doğrudanı hesaba kat. kıvır vites değişiklik boyunca o sabit kilit altında tut o tork çeviricisi de ikinci boyunca sekizinci gemi takımları. Araba sürme moduda, ıs-f iletimi, büyük yumuşaklık ile gerçekleştirir ve tork çeviricisi, 4den daha az zaman zero-to-60 kaydolan hızlı standıng-start ivmesi için büyük yolcu gemisi yeteneğini hesaba katar. 9 ikinci
Bu tek iletim, aynı zamanda gelişmiş kullanım kılavuzu modu özellik taşı r. Direksiyonun gerisinde parmak ucunun ulaşması içinde yerleştirilen bir çift çark kanadılar, ikincinin ondalığı içinde ultra-fast up-shıft vites değişiklikleri yapmak için sürücü sağlarlar. vitesini küçült ol. Otomatikleştirilmiş ve inanılmaz derecede doğru vana sinyalları ile beraber Motor rpmi eşlemek için Taşıt aracı hızına Is-f yoluyla başarılan etkili ivme, lexus mühendislik ekipinin tanımlamalarına tasarlanılan dayanıklı brembo fren yapı ile donatıldığını gerektirir. Büyük, 14 2-ınch cross-drılled önünde bulun disk ol sıkı tut. Katı, güçlü sıx-pıston aliminyum çap pergelisi yoluyla 13 sırasında 6-ınch arka cross-drılled diskleri, two-pıston çap pergelisi özellik taşı rler. Hıgh-frıctıon fren ufak yastıkları, bütün dört tekerli arabada donatılırlar. Frenler, lexus üretim taşıt aracısı için çap pergeli, ilkde gösterilen lexus isimi işi bitilirler. Lexus IS-F
o ıs-f özellik taşı custom-desıgned 19-ınch en ileride alaşım eksen etrafında dön olarak standart. Tekerlekler, bbsin tarafından lexus tanımlamalarına inşa edildiler ve, yüksek performans spor tekerlekleri çevirilirler. Performansa dikkat, aynı zamanda half-ınchdan çok yoluyla bütün arabayı düşüren değiştirilmiş askıya almaya uzatır. Esas ile karşılaştırıldığında ol. Bir dolu inç de ile karşılaştırıldığında ol model donat ile 18-ınch tekerlek. Bu özellikle değiştirilmiş askıya alma, heyecan verici ve yarışda izlediği enerjik araba sürmeyi veya streetsi hesaba katar.

s-f, sistem lexusun taşıt aracı dinamik entegre yönetimisinin all-new three-mode versiyonu ( vdım ) özellik taşı r. Normal moda ek olarak, yeni vdım, brakıng-, throttle- ve steerıng-control sistemler para vermesiden önce daha uzağa arabayı hatta itmek için sürücüye izin veren spor modu özellik taşı r. Üçüncü vdım sistem modu, hangi performansı yürütmenin son düzeyine ıs-fi itmek için sürücüye izin veren kapalı olur.
Dikkat Performansa tamamlanıl. Değiştirilmiş stil verme sıraya giri yoluyla ayır o ıs-f den o standart ol. Lexus mühendisleri, dual-exhaust sistemi ve quad-taıl boruları, geniş ön çamurluklar ve geniş ızgara ve arka yağmacısı ile ıs-fi sağladılar. Hem başlık hem de aşağı giriş, yerleştirmek için büyütülmüş ve serin v8 motoru ol.

Dış gibi, ıs-fin içi, alümynyumla?mı? karma kesme ve özel yüzey işlemiler ile tek stil verme alır. "f" logosu, direksiyon ve rear-center konsoluda showcased ol iken, kontrol tablosu, oıl-temperature ölçeği ve değişim ındıcator-lıghtsı içerir.
Is-fin konfor ve uygunluk, içinin alışılagelmiş lexus standartına ek olarak özellik taşı özellikle şekil ver ve keserek düzelt koltuk. Rahatça sürücüyü tut. Yerde Özel spor koltukları, siyah veya tek yüksek kontrast beyazı ve siyah kesmede mevcutdurlar. Lexus IS-F

"the Is-fi yaratmanın amacı, diğer performance-sport kapalı otomobillerine rakip olmuş olmayacakdı, ", arabacıyı söyledi. "rather, hedef, hiç çiğ sürme heyecanın tek yorumu ile hızlan tamamen güvenilir olan eşsiz olarak lexus way-onede gerçek performans kapalı otomobilini yaratmış olacakdı. sağla a bütün yeni tanım in in güç. in. Lexus IS-F
Teknik Özellikler

Is-f ilk tanımlamalar lexus
Powertraın
Motor 5 0 litre v8
Tahmin edilmiş beygir gücü 400den çok
Tahmin edilmiş dönme kuvveti 350 lbten çok -ft
İletim Eıght-speed, çark kanadı spor değişim vites kutususunu yönetir.
Frenler
Geniş çap cross-drılled diskleri
Her arkanın önünde bulun. 14 2 inç her 13 6 inç
Karşıt aliminyum çap pergelisi
Her arkanın önünde bulun. Altı piston her iki pistonu
Tekerlekler
En ileride aliminyum tekerlekleri
Ön 225 her 40r19 ( 19 x8 )
Arka 255 her 35r19 ( 19 isa 9 )
Performans
0.60 Mil/saat ivmesi 4 altında 9 ikinci
Ekonomi yakıt al. Tbd
Dışarı vermeler değerlendirmesi Ulev ıı
Ebatlar ( inç )
Bütün uzunluk 183 5
Bütün genişlik 71 5
Bütün yükseklik 55 5
Dingil mesafesi 107 5



BMW 507

BMW 507
BMW'nin Kısa Ömürlü Efsanesi
İlk kez 1955 yılında Frankfurt oto show’da sergilenmiş olan BMW 503, o yıllarda rakiplerinin gölgesinde kalmıştı. Ancak herkesin bakışları çok geçmeden daha güzel görünüşlü 507’ye çevrildi. BMW 503’ün tekrar elden geçirilmesi o dönemin ünlü tasarımcısı Goertz için yeni bir sınav olmuştu.

Hafif Alaşımlı karoseri ile 507 iki kişilik bir tarz otomobili. BMW 502 şasesi üzerinde oturtulmuş ancak dingil mesafesi 355 mm azaltılarak 2480 mm’ye indirilmiş. Yine bir değişiklik de daha kısa geçişli vitesler olmuş. V8 motorun 3168 litrelik kapasitesi 150 beygirgücü üretiyor. Bu motor gücünü ipeksi bir sürüş zevkiyle sunarken mükemmel denilebilecek 1000 rpm’lik torka sahip. Dördüncü viteste 40 ila 80 mph hızda ezeli rakibi Mercedes 300 SL’i geride bırakıyor, ancak ilk hızlanmada bu denli başarılı olamıyordu. BMW 507 yine de Mercedes karşısında prestij açısından bir silah olarak görevini en iyi şekilde yaparken aslında her ikisi de kendi yolunda parlıyordu. Biraz yumuşatılmış bir yarış makinesi olan SL farklı bir sınıftaydı, BMW ise daha çok gündelik kullanımı mükemmel hale getiren bir otomobil olarak göze çarpıyordu. Ancak Bu hafif alaşımlı Bavyeralı’nın gücünün sınırları bir ateşleme düğmesi ile bir anda aşılıyor ve 507 gerçek yüzünü gösteriyordu. Her iki köşede yerleşik çift egzost mükemmel bir akustik sağlarken, Twin Solex karbüratörün hava filtrelerinden gelen tıslamanın gölgesinde kalıyordu.

Motor ve vitesler tek bir ünite olarak gerçek bir spor otomobilde olması gerektiği gibi zeminde yerleşikti. Otomobilin hızını ise 16 inçlik tekerleklerdeki dört disk kesiyordu. Ancak daha sonra geliştirilen 160 beygir gücündeki S motorunun yerleştirmesiyle bugünün dahi standartlarını karşılayacak Hybrid Sistem’e geçildi.

Otomobilin test dönemlerinde uzun boylu test sürücüleri kokpitin küçüklüğünden biraz şikayetçi olmuşlardı. Ancak bu durum Elvis Presley, John Sutees ve Hans Stuck Senior gibi dönemin ünlü simalarının 507’ye sahip olmalarını engellemedi. BMW 507 her ne kadar o dönemde firmanın prestijini yükseltiyor olsa da BMW için sıkıntılı günlerin tek sebebi oldu. Dört sene boyunca sadece 251 adet sattığından projenin devamı kesinlikle düşünülmedi ve efsanenin bir kilometre taşı olarak BMW müzesindeki yerini aldı.